MID-ŚRODKOWA LINIA

FIZZ

Fizz

Zalety:
– posiada dash zadający dosyć spore obrażenia
– posiada umiejętność uniemożliwiającą wrogim bohaterom wycelowanie umiejętności w Fizz’a
– bardzo mobilny bohater (skille Q i E)
– passive zapewnia brak kolizji z minionami oraz bohaterami (taki mini ghost działający bez przerwy)

Wady:
– słaby lane sustain
– skill E (unikanie umiejętności przeciwnika) wymaga ZNACZNEGO refleksu (pozwala unikać umiejętności zaledwie przez 0.75sekundy)
– ultimate to skillshot (rzut rybą, która leci dosyć powoli), którym można dosyć łatwo nie trafić

DIANA

Diana

Zalety:
– rzadko spotykany Carry bazujący na mocy umiejętności zamiast na obrażeniach fizycznych
– skill E – obszarowe przyciągnięcie do Diany w połączeniu ze spowolnieniem wszystkich trafionych przeciwników
– znakomity pasyw zwiększający szybkość ataku oraz zadający obrażenia obszarowe (co trzeci cios), który dodatkowo skaluje się z AP
– 3 umiejętności zadające obrażenia obszarowe
– ultimate (warunkowo nie mający cooldownu) umożliwiający doskok do przeciwnika zapewnia Dianie znakomitą mobilność

Wady:
– brak umiejętności ułatwiających ucieczkę
– dosyć „papierowa” jak na postać która walczy w zwarciu

CASSIOPEIA

Cassiopeia

Zalety:
– znakomity harraser (dzięki dwóm umiejętnościom zadającym czasowe obrażenia)
– dobry farmer
– bardzo krótki (normalnie 5 sekund, warunkowo 0.5 sekundy) cooldown na E skill
– dobre, masowe ulti, które ogłusza lub spowalnia
– spore obrażenie przy niewielkim nakładzie środków (już około 200 AP wystarczy) pozwalają zainwestować w przedmioty zwiększające życie/pancerz itd

Wady:
– wymaga opanowania nowego stylu gry (większość skilli to tzw. smart casty – rzucasz je tam gdzie masz kursor myszki)