LEE SIN
Zalety:
+ Silny early game
+ Jego Q i E ukazują niewidzialnych wrogów
+ Mobilny
+ Praktycznie niegankowalny
Wady:
– Słabnie w late game
– Słaby na Lane Swapy
– Przy braku uzyskaniu przewagi na początku rozgrywki szybko staje się bezużyteczny
RENGAR
Zalety:
-Małe cooldowny
-Super umiejętność pozwala mu stać się niewidzialnym
Wady:
– Troszkę papierowy
– Trudne teamfight’y
JARVAN IV
Zalety:
– może dość dobrze junglować
– wytrzmały (tarcza ochronna oraz sztandar zapewniający zwiększony pancerz)
– dobry passive (pierwszy atak Jarvana przeciwko danemu celowi zadaje obrażenia magiczne równe 8% aktualnego zdrowia przeciwnika)
– dobry CC (slow oraz knockup, a także oddzielenie przeciwników, którzy znaleźli się w zasięgu ulti)
Wady:
– ostatnie nerfy znacznie go osłabiły (jednak ciągle nadaje się do gry)
– wytrzymałość ma swoją cenę w stosunkowo niewielkiej zadawanej ilości obrażeń