ADC-DOLNA ALEJA

ASHE

Ashe

Plusy:
– spory zasięg umiejętności
– możliwość odkrywania mapy przy pomocy „E” skilla
– dobry ultimate (do inicjowania walk oraz łapania uciekających przeciwników) o zasięgu globalnym (cała mapa)
– możliwość (prawie) ciągłego zwalniania przeciwniów trafionych autoatakiem

Minusy:
– słaba w zwarciu jak większość ranged carry
– tylko jedna umiejętność zadająca obrażenia (nie licząc ulti)

DRAVEN

Draven

Zalety:
– umiejętności Q oraz W dają odpowiednio znaczny boost do zadawanych obrażeń i prędkości poruszania się (znakomita postać do pościgów)
– dobre przeliczniki na większości umiejętności
– globalny ultimate
– jeden z najciekawszych AD Carry (posiada ciekawą mechanikę rzucania toporami co sprawia, że musimy być cały czas skupieni, aby w pełni wykorzystać potencjał Draven’a, a nie tylko kliknąć na przeciwnika i czekać aż zabijemy go autoatakami jak w przypadku większości pozostałych AD Carry)

Wady:
– mechanika rzucania toporami zmusza nas niejako do ich łapania, aby w pełni wykorzystać potencjał Draven’a przez co nasze poruszanie się jest trochę „ograniczone” do miejsca, w którym spadnie topór
– ciężki do opanowania, wymaga znacznego treningu

CORKI

Corki

Zalety:
– dobre możliwości pościgu i ucieczki (W skill)
– trzy umiejętności obszarowe (Q, E i R)
– daleki zasięg ulti
– potrafi zadać spore obrażenia
– nietypowy ranged carry (główne obrażenia pochodzą z umiejętności, a nie z autoataków)

Wady:
– nietypowy ranged carry (główne obrażenia pochodzą z umiejętności, a nie z autoataków)
– bardzo słaby w zwarciu (papier)
– „E” skill (mały zasięg zmuszający do podejścia do przeciwnika co przy małej ilości życia jest ryzykownym ruchem)
– dosyć specyficzny styl gry (jak na ranged carry) nie każdemu pasuje