IRELIA
Zalety:
+ Dobry sustain
+ Duże obrażenia w późniejszych etapach gry
+ Łatwo się nią farmi (Q)
+ Spora dawka true damage’u (W)
Wady:
– Dość słabe early game
– Uzależniona od przedmiotów
– Łatwa do skontrowania
LEE SIN
Zalety:
+ Silny early game
+ Jego Q i E ukazują niewidzialnych wrogów
+ Mobilny
+ Praktycznie niegankowalny
Wady:
– Słabnie w late game
– Słaby na Lane Swapy
– Przy braku uzyskaniu przewagi na początku rozgrywki szybko staje się bezużyteczny
TRUNDLE
Zalety:
+ Passyw odnawiający nam spore ilości zdrowia
+ Ult redukujący defensywne wartości tankom, przekazując je nam
+ Dobrze użyte E może przesądzić o losach niejednej walki
+ Świetny Split Push
+ Jest w stanie wygrać 1 na 1 z niemal każdą postacią
Wady:
– Korzysta z many